Pomoć

Kako Vam možemo pomoći?

Naša misija je pružiti ne samo jedinstvene cipelice, već i najbolju moguću uslugu. To uključuje jednostavan i brz postupak povrata i zamjene. 

Najčešća pitanja:

Kako mogu pronaći odgovarajuću veličinu?

Naša tabela za veličine je u 95% slučajeva točna . Koristimo standardne europske veličine od 36-42.

Lovidovi

Cipele

Tenisice
(Nike, Adidas)

36

36

36,5 do 37

37

37

37,5 do 38

38

38

38,5 do 39

39

39

39,5 do 40

40

40

40,5 do 41

41

41

41,5 do 42

42

42

42,5 do 43

Važno! Koristimo standardne veličine/kalupe. Molimo da se uzme u obzir da to nisu kalupi sportske obuće/tenisica koji su nešto manji. Ukoliko nosite Nike ili Adidas tenisice npr. u veličini 37,5 ili 38, potebno je da naručite naše Lovidovice u 37 odnosno za 0,5 ili 1 broj manje.

Je li dostava besplatna?

Da, dostava je besplatna za sve gradove unutra Hrvatske. Dostava se vrši kurirskom službom GLS.

Kako mogu vratiti/zamijeniti proizvode?

Veličina nije odgovarajuća ili cipelice nisu kao sto ste očekivali? Slijedite ova 3 koraka da biste vratili svoju narudžbu:

Prvi korak

Pošaljte e-mail na support@lovidovi.de s predmetom POVRAT ili ZAMJENA te brojem narudžbe (npr. "Povrat #1111"). Na mail ćete dobiti sve potrebne informacije.

Drugi korak

Proizvode zapakirajte u originalnom pakiranju i pošaljite natrag na navedenu adresu. Trošak dostave povrata snosi kupac dok ponovnu dostavu zamjene snosi Lovidovi.

Treći korak

Nakon što primimo povrat/zamjenu, izradit ćemo nove cipele (zamjena) ili ćete dobiti novac natrag (*odnosi se samo za proizvode koji nisu sniženi). 

NAPOMENA:

  • Za proizvode plaćene po regularnoj cijeni se isplaćuje puni povrat novčanog iznosa.
  • Za snižene proizvode nudimo zamjenu ili kupon za našu Lovidovi online trgovinu s istom vrijednošću.

 

Kada počinje rok povrata?

Razdoblje povrata počinje nakon što su svi predmeti iz vaše narudžbe stigli. Imate 14 dana mogućnost za svoju zamjenu ili vraćanje robe. Stoga, pričekajte dok vaša narudžba ne stigne u potpunosti.

Nakon što paket stigne u originalnom pakiranju na našu adresu, izvršit će se provjera obuće kako bismo utvrdili da cipele nisu nošene ili oštećene. 

Neispravna narudžba, što učiniti?

Vaša narudžba je stigla oštećena? Molimo vas da nas kontaktirate putem e-mail-a support@lovidovi.de. Unesite broj narudžbe kao subjekt, priložite fotografiju štete i ukratko nam objasnite oštećene. Javiti ćemo se što je prije moguće s prijedlozima za moguća rješenja.

 

Za sva ostala pitanja rado stojimo na raspolaganju!

Tel: +35 92 407 13 51

E-Mail: support@lovidovi.de

hrvatski (Hrvatska)